Jump to content
Pokémon Vortex
Sign in to follow this  
Hericky Mendes

Comércio Trade/Trocas

Recommended Posts

Galera estou trocando meus missingnos por outros eventos... Eu tenho 3 (dark, shadow e Metallic)
Estou tentando pegar um evento legal, nem que eu tenha que dar esses três por um.

Também busco fossil's, se tiver algum só me contactar por mensagens no jogo, ou aqui. (Sugiro no game)

Nick: cronomo

Estou precisando de Pikachu (Christmas), todos menos o normal. Infelizmente meu PC deu problema durante o evento e por isso não pude completa-lo. Quem tiver interesse em trocar entre em contato comigo. Grato desde já.

On 20/02/2016 at 11:01 AM, marllonflaxDxD said:

Estou precisando de Pikachu (Christmas), todos menos o normal. Infelizmente meu PC deu problema durante o evento e por isso não pude completa-lo. Quem tiver interesse em trocar entre em contato comigo. Grato desde já.

oferece outros eventos por ele?

troca justa aqui ;)

Phyroxz  ~  Meu ID com alguns Poke que tenho repetidos. se alguém se interessar, mande oferta ou pm.  1 por 1.

Estou precisando de um sylveon normal,  que não seja de prefêrencia nível 100, dou Mega Blastoise e Mega Altaria - ID : KataraGirl............Obs: os dois que ofereço são nível 100

Edited by SteelixGirl

7 hours ago, MichaelAnthonyWoodsonJr. said:

apenas me diga o que você quer e podemos negociar

Nick:Boo-she

This thread is/ has been dead for quite a long time. Second, I would ask you to refrain from posting in the "spanish" section of trades unless you are a true spanish/portugese speaker fluent in the language. I say this because I am a fluent speaker and i can tell that you Google Translated the above since 90% of it is incorrect spanish/portugese. Google Translate normally translates full sentences incorrectly since it doesn't conjugate the spanish/portugese verbs properly. This makes it harder for Spanish/Portugese Speakers to really understand what you want. Again this is just my opinion. :) 

Edited by GodsWithin

3 hours ago, GodsWithin said:

This thread is/ has been dead for quite a long time. Second, I would ask you to refrain from posting in the "spanish" section of trades unless you are a true spanish speaker fluent in the language. I say this because I am a fluent speaker and i can tell that you Google Translated the above since 90% of it is incorrect spanish. Google Translate normally translates full sentences incorrectly since it doesn't conjugate the spanish verbs properly. This makes it harder for Spanish Speakers to really understand what you want. Again this is just my opinion. :) 

U got me with the copying and pasting part but, I do know a little Spanish from taking a Spanish class.

1 hour ago, MichaelAnthonyWoodsonJr. said:

U got me with the copying and pasting part but, I do know a little Spanish from taking a Spanish class.

Yup that cool then :) It's just my opinion that if you're talking in here than try to use the language properly :) 

64 legys to trade 1:1 alot of fossil to trade alot different Vivillion to trade too Please see: destroy03 or send me a PM

tenho 64 legys para troca mas se ninguém ajuda é impossível nós termos a coleção... troquem porra